יום שלישי, 16 ביולי 2013

סקירת פלטת ULTRA MATTS V2 מבית sleek

מאז ומתמיד צבעים בגימור מאט היו החולשה שלי.
לקים וצלליות בגימור מאט תמיד הטריפו אותי ומשכו אותי.  
לא ידעתי מאיפה להתחיל אז קניתי משהו פשוט וזול יחסית. 
רכשתי את פלטת I-DIVINE ultra matts v2 מבית סליק.

הפלטה מגיעה עם 12 צלליות במרקם מאט ואפליקטור.

הצבעים בפלטה: (מימין לשמאל)
המצלמה שלי לא עשתה חסד עם הפלטה. לכן לקחתי תמונה מגוגל תמונות. עמכן הסליחה. 
Pillow Talk- צבע לבן קרמי מאוד ויש לו אחלה של פיגמנט. 
 Dune - צללית בצבע צהבהב בהיר לא פיגמנטית במיוחד.
 Noir- צבע אפור כהה,יש לו המון פיגמנט הצבע מאוד מיוחד ואני עדיין חושבת איך ללשלב אותו
 Highness- צבע סגול משגע,אין לו הרבה פיגמנט אבל בהחלט אפשר לבנות את הצללית עד לקבלת צבע עשיר.
 Ink- כחול מדהים,פיגמנטי מאוד. צבע מקסים מקסים. גם הוא במרקם גירי יותר. (שמתי לב שהצלליות ה"גיריות" מביאות הרבה יותר פיגמנט מהצלליות הקרמיות בפלטה הזו)
 Orbit- צבע טורקיז יפייפה. הוא עשיר בפיגמנט,נעים וקרמי מאוד.
Fern- גוון ירוק בקבוק,פיגמנטי מאוד,קרמי,נוח מאוד לטשטוש.
Villan- צבע סגול חציל-חום. צבע משגע! קרמי,עמוס בפיגמנט. מצויין. 
Paper bag- חום כהה,אין לו הרבה פיגמנט,נהניתי להניח אותו בקפל העין,מטשטש מצויין.
Flesh- גוון כתום בהיר,מזכיר קצת צבע עור,מצויין בשבילי כדי להסתיר את הורידים שעל העפעף.
Maple- בפלטה הוא נראה אדום בורדו משגע,כשעובדים איתו הוא בכלל לא פיגמנטי,מאכזב מאוד.
 Thunder- גוון אפור מצויין. יש בו המון פיגמנט- הוא קרמי ונעים מאוד לטשטש איתו. 

סקירה כללית על הפלטה: 
     + הפלטה זולה
     + הצלליות עמידות לטווח ארוך (עם פריימר,כמובן)
     + רובן מאוד פיגמנטיות
     + נוחות מאוד לטשטוש עם צלליות אחרות.
     -הצלליות מתפוררות,ומשאירות פול אווט. (חלקן) 
     -בגלל שהצלליות כ"כ רכות ומתפוררות,יש לי כמה צלליות שנסדקו קלות.


לוק מהיר שיצרתי עם הפלטה: 

את הפלטה ניתן להשיג באתר של סליק  www.sleekmakeup.com במחיר של 9.99$ (כ35 ש"ח) 
                     אני מאוד אוהבת את הפלטה,ובוויש ליסט שלי יש עוד כמה פלטות של סליק :P

                      מקווה שנהנתם לקרוא את הפוסט לפחות כמו שנהניתי לכתוב אותו, 
                                                             באהבה גדולה.



















2 תגובות: